Vehicles
admesos:
Tots els fabricats per la
marca NINCO inclosos en la categoria GT.
Carrosseria:
Original del model sense
cap modificació, esta permès el muntatge del habitacle de lexan. Decoració
lliure. El aleró haurà d’estar present i en la seva posició durant la cursa. En
cas de pèrdua o ruptura es podrà encintar en acabar la manega.
Xassís:
S’accepten tots els xassís
comercialitzats per a cada model.
Suspensions:
Esta permès el muntatge de
suspensions de la marca NINCO en les bancades especials per posar-ne.
Motor:
NINCO NC5 amb un màxim de
21.000 rpm a 14.8v i 6 gauss.
Relació:
Pinyons i corones lliures
dins de les comercialitzades. El pinyó ha de ser de 12 dents i es permet optar
per 28 o 29 dents en la corona.
Neumàtics:
Lliures dins dels
comercialitzats per una marca d’slot. Prohibits els neumàtics de silicona.
Llantes:
Lliures dins de les
comercialitzades pels fabricants d’slot amb una mida mínima de 14,5 i un màxim
de 18,5.
Guia:
Lliure dins la gama
fabricada per NINCO, es permet retallar 1mm en profunditat per que no toqui amb
el fons del carril.
Coixinets:
Lliures (queden exclosos
els rodaments de boles)
La
resta de components del vehicle son lliures sense modificacions dins dels
comercialitzats per una marca d’slot.
No
es permet cap tipus d’iman que no sigui el del motor.
Els
casos no previstos en aquest reglament queden a criteri de la comissió tècnica
i el director de cursa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada